Ledig stilling: Musik & Billedskolen søger administrativ medarbejder
Ansøgningsfrist: 13-08-2021
(Foto: Niels Linneberg)
Vil du have et spændende og alsidigt job som administrativ medarbejder på Musik & Billedskolen – en aktiv part i Varde Kommunes kulturliv – hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med en fantastisk personalegruppe? Så er du måske vores nye medarbejder.
Vores administrationsteam er skolens ansigt udadtil og har den tætte kontakt til elever, forældre, medarbejdere og øvrige samarbejdspartnere. Her er vi afhængige af hinanden og rykker sammen om opgaverne, når behovet opstår. Vi værdsætter fællesskab, videndeling og kollegial sparring. Vores kerneopgave er at skabe optimale rammer for elevernes kunstneriske og musikalske læring.
Om os
Musik & Billedskolen er en kommunal kulturskole, der underviser børn og voksne (1-95 år) i musik og billedkunst – både i vores egne lokaler på Stålværket i Varde, og decentralt i hele kommunen. Derudover indgår vi i en række samarbejder med skoler, dagtilbud, og samarbejdspartnere som 7-kanten, Musical Talentskolen, m.fl.
Vi er drevet af værdier, høj faglighed, og kollegialt fællesskab. Vi yder et højt serviceniveau, og stiller derfor også høje krav til os selv i forhold til både opgaveløsningen og vores samarbejde. Vi ser os selv som et kulturelt fyrtårn, der både lokalt, regionalt, nationalt og internationalt er involveret i projekter, der bidrager til at løfte musik- og kulturfagene, og børns involvering i dem.
Dine opgaver
Arbejdet består primært af administrative opgaver, som du skal kunne løse i tæt samarbejde med administrationen og ledelsen. Mange af opgaverne er sæsonbestemte, og der vil til tider være behov for, at en del praktiske opgaver står forrest.
Dine opgave vil blandt andet omfatte
- Økonomiske driftopgaver
- Personaleadministration
- Medvirken ved sæsonplanlægning
- Administration af lokaler, instrumenter og andre resurser
- Kommunikation med både personale, elever, forældre og samarbejdspartnere
- Mødehåndtering og referent ved diverse møder
- Praktiske opgaver omkring koncerter, arrangementer m.m.
Du bliver en del af vores administrative team, som ud over dig består af 1 administrativ medarbejder, 1 PR- og projektmedarbejder, 1 servicemedarbejder, 1 husassistent, og 2 ledere. Derudover er der 32 undervisere.
Dine forudsætninger
Vi leder efter dig, der vil være en central del af vores administrative team, og som trives med at håndtere mange administrative opgaver. Det vil være en fordel med en relevant uddannelse, og gerne erfaring fra det kommunale system.
Det er vigtigt, at du kan indtage en central og imødekommende rolle i mødet med vores elever, forældre og øvrige samarbejdspartnere.
Det er også vigtigt for os, at du er velorganiseret og har et godt overblik – også i pressede situationer. Du kan have mange bolde i luften, og veksle mellem at arbejde fokuseret og være praktisk. Du er god til at se din rolle i opgaveløsningen og til at være en medspiller, der har øje for den service, som vi er til for at yde. Og så er du god til at kommunikere, både mundtligt og skriftligt.
Praktisk
- Stillingens omfang: 26/37 – ud fra en skolesæson på 40 uger bliver det ca. 30 timer/uge
- Ansøgningsfrist: fredag d. 13. august
- Samtaler: fredag d. 20. august
- Tiltrædelse: 1. september eller snarest herefter
Løn fastsættes efter gældende overenskomst mellem HK og KL.
Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at henvende dig til administrativ medarbejder Randi Bruun Kristensen på rank@varde.dk eller telefon 21 20 67 24, eller kulturskoleleder Peter Vogel på pvoo@varde.dk eller telefon 22 65 95 31.