Business central bliver mere og mere moderne. Den cloudbaserede løsning er designet til at kunne hjælpe virksomheder med at holde styr på forskellige ting – herunder salg, indkøb og økonomi. Dette kan være med til at gøre flere processer i virksomheden mere effektive, fordi de flere fleste forretningsprocesser samles under samme platform og gøre det nemmere at holde styr på og analysere.
Fleksibilitet og skalerbarhed
En af de store fordele ved at benytte business central i sin virksomhed, er at den nemt kan tilpasses de behov virksomheden har, og kan skaleres efter virksomhedens vækst. Virksomhederne får altså mulighed for at skræddersy deres løsning til de unikke forretningsprocesser, samtidig med at der skabes et godt overblik og en god kontrol, ved hjælp af business central.
Præcise og informerede beslutninger
Virksomheden får med business central adgang til data og rapporter, som kan styrke deres beslutningstagen. Med adgangen til data og rapporter, kan virksomheden nemt få fat i informationer til analysere, hvilket kan være med til at gøre deres beslutninger mere velbegrundet og præcise. Ligeledes giver det virksomheden mulighed for at få et overblik over de forskellige områder og præstationer, hvilket kan være med til at identificere de områder som kunne have brug for forbedring.
Deling af data
En af de smarte ting ved business central er, at det fungerer sammen med andre populære it-løsninger – herunder Power BI, Dynamics 365 og Office 365. Dette bidrager til en effektiv arbejdsproces, fordi virksomheden får mulighed for at oprette forbindelse mellem flere af deres online systemer. På den måde sker deling af data automatisk, hvilket resulterer i at produktiviteten stiger og samarbejdet på tværs af virksomheden er velfungerende.
Du skal vælge at benytte dig af business central i din virksomhed, hvis du vil have skræddersyet løsninger, som kan bidrage til en effektiv arbejdsproces. Ligeledes hvis du ønsker et overskueligt overblik, der kan identificere virksomhedens præstationer.
(sponsoreret artikel)