Fredag og lørdag kan du glæde dig til et tætpakket og spændende Drive In arrangement hos Varde Biler.
En event der både byder på stand-up, biograffilm og fede koncerter.
Hør mere her i indslaget:
Praktisk information ( Drive In Event hos Varde Biler )
Arrangementet foregår som normale arrangementer, som vi kender det fra før Covid-19, dog med den forskel at I som publikum holder afstand til hinanden, ved at sidde i bilerne.
Biograffilmene fremvises på de store skærme på pladsen, og koncerterne foregår live på scenen og vises også på storskærmene. Lyden transmitteres via bilens radio.
Billet
Der kan kun købes billet online. Billetterne købes pr. bil og er gældende for op til 5 personer pr. bil.
Ved ankomst skal du have din billet klar, så vi hurtigt kan få alle gæster ind på pladsen. Man kan godt have sin billet med på mobilen.
Ankomst til pladsen og indstilling af FM
Ved ankomst guider vores vagter dig. Vi fylder pladserne op fra ende til anden for effektiv
logistik. Ved ankomst til pladsen får du oplyst hvilken FM frekvens vi sender lyden på. Du skal vide hvordan man indstiller radioen i din bil, det kan vi desværre ikke hjælpe med.
Høje biler
Vi tillader at høje biler placeres bagerst. Er din bil højere end 1,7 meter så vil du bliver placeret bagerst på pladsen, dog stadig med fantastisk udsyn til både scene og storskærme.
Tjek din højde her: https://www.automobiledimension.com
Tidsplan for arrangementer
Pladsen åbner 90 min før arrangementerne starter. Vores arrangementer har en varighed mellem 60-90 minutter. Når arrangementet er slut rydder vi pladsen hurtigst muligt, med hjælp fra vores dygtige parkerings vagter.
Toiletforhold
Det er i udgangspunktet IKKE muligt at komme på toilet når du først er kommet ind på pladsen. Husk derfor at tømme blæren inden du kører hjemmefra!
I nødstilfælde kan man ved henvendelse til en parkeringsvagt blive henvist til vores toiletfaciliteter.
Dette gøres ved at tænde bilens havariblink og række en arm ud at bilens rudeåbning.
Ordensreglement:
Det er ikke tilladt at åbne sin bildør. Alle skal blive i bilen under hele arrangementet.
Det anbefales kun at medbringe folk i bilen, som allerede er inkluderet i din smittecirkel.
Bilens motor skal slukkes efter parkering på anvist p-plads og må ikke startes før
pladsen forlades.
Det er kun tilladt at åbne bilens venstre forrude.
Parkerings vagterne har ret til at bortvise dem, der ikke overholder ovenstående.
Der må højest være 5 personer i bilen
Affald må ikke henkastes på pladsen
Gode råd:
TILKØB: Der er mulighed for tilkøb af mad og drikkevarer. Dette skal ske ved
forudbestilling via billetsalget. Tilkøbene afhentes via drive in hos Hjorthøj Party Service
VARMT TØJ: Da bilerne skal være slukkede, kan det godt blive koldt! Medbring derfor
varmt tøj og tæpper.
BOOSTER: Har du en booster til bilen, så tag den med i opladet stand. Der kan være
biler, der ikke kan holde til 1,5 time med radioen tændt. Vi vil være behjælpelig med
opstart af biler der er gået tør for strøm.
HUSK TÅLMODIGHEDEN: Dette event format er ganske nyt for alle der arrangerer det
og alle de frivillige. Husk derfor tålmodigheden og den gode stemning både over for
parkeringsvagterne og over for hinanden.
Hør mere om hele Drive In arrangementet her: