I FÆLLESSKAB KAN VI FREMME SUNDHED OG TRIVSEL LOKALT

Varde Kommune:
Vil I og andre gode kræfter fra jeres lokalområde være med til at finde ud af hvordan? Vi har en pulje penge og bistår med sparring. De gode ideer skal komme fra jer👌
Kom og vær med!
📍Varde Rådhus (Mødelokale Skallingen) Bytoften 2, Varde
📆1. juni 2026 kl. 17-19
Program:
👉Sundhedschef Hanne Josefsen fortæller om baggrunden for initiativet og rammerne for samarbejdet og puljen.
👉Ideværksted i grupper ved bordene – kan vi sammen få de gode ideer?
👉Kort afrunding – hvad gør vi herfra?
Aftenen er for alle interesserede – fx repræsentanter fra lokale frivillige foreninger (fx ældrecafeen, idrætsforeningen eller sogneforeningen) virksomheder, eller privatpersoner, der gerne vil fremme den lokale sundhed og trivsel.
📩Tilmeld jer til samo@varde.dk senest 22. maj. Vi sørger for en let aftensmad.
Det er nu, I kan søge kommunal pulje til etablering af nye initiativer 🚀
Læs mere om puljekriterier og ansøgningsskemaer her 👇