Har I handel online, hvor der ofte skal sendes produkter hjem til de kunder, der køber dem? Så er det vigtigt, at I har et godt system, når det kommer til at pakke og plukke varer. Det kan også handle om, at I har fysisk butik med et lager, der helst skal være godt struktureret. Et godt tiltag er at investere i gode labels og en labelprinter, så I kan markere jeres produkter, akkurat som det giver bedst mening for jer.
Etiketter kan indeholde meget forskellige informationer. Er det varens navn og en stregkode, eller er der endnu flere informationer? Det kan være indholdsstoffer, hvis der er tale om skønhedsprodukter, eller ingredienser for fødevarer – men det kan også være helt andre ting, der er relevante på jeres etiketter. I kan se alverdens eksempler på labels og etiketter lige her.
En professionel forretning
Det er vigtigt, at I fremstår professionelle, når det kommer til promoveringen og salget af jeres produkter. Det sker helt automatisk, at en pakke ser lidt mere formel ud, hvis den kommer med en printet label, der er klistret på kassen, frem for et almindeligt stykke papir, der er blevet sat fast med fire stykker tape, før det blev sendt afsted. Labels er en relativt lille udgift, men det kan give jer rigtig meget igen.
Hvis I er lidt fremsynede, kan I også overveje, hvor på jeres kasser, det giver bedst mening at placere jeres labels. Hvis I har dem opbevaret på lagerhylder, der skal plukkes fra, er det klart mest praktisk, hvis alle labels sidder, så de kan ses udefra – og nemt kan nås med en scanner, hvis det er det, der skal til. I kan se eksempler på både etiketter og labels samt på labelprintere og -scannere på hjemmesiden, så I kan vurdere, om det er noget, I skal have investeret i.
(annonceartikel)