Findes ÅRETS HÅNDVÆRKER® 2021 i Varde ?

Lokal finalist til ÅRETS HÅNDVÆRKER® 2021.

Det er en stolt og glad Tore jæger, der har modtaget nyheden om, at Jæger ejendomsservice er kåret som finalist til ÅRETS HÅNDVÆRKER® i kategorien Årets algebehandler. Vinderne af den eftertragtede pris findes senere på året i Cirkusbygningen i København. ”Vi er naturligvis stolte over anerkendelsen, som er skabt via god kundeservice” siger Tore jæger.

Når kåringerne af ÅRETS HÅNDVÆRKER® 2021 finder sted senere på året i Cirkusbygningen i København, vil også Syddanmark være godt repræsenteret til det stort anlagte awardshow. Jæger ejendomsservice, der har hjemme i Sig, er nemlig finalist til ÅRETS HÅNDVÆRKER® 2021 i kategorien algebehandler.

Landets bedst anmeldte håndværkere

Håndværksfirmaer, fordelt på 25 forskellige fagkategorier, har opnået at blive udråbt som finalist baseret på de anmeldelser de modtaget fra deres kunder gennem året på www.anmeld-haandvaerker.dk. Virksomheden er blandt landets bedst anmeldte håndværkere, og deltager i kåringerne af ÅRETS HÅNDVÆRKER® 2021.

– Hver dag, kæmper vi for at levere den bedste service til vores kunder. Vi er naturligvis glade for, og stolte af den anerkendelse, en finaleplads til ÅRETS HÅNDVÆRKER® 2021 giver, fortæller Tore jæger , som står i spidsen for Jæger ejendomsservice.

Det går fremad for håndværkerne

Mange tusinde håndværksfirmaer anvender www.anmeld-haandvaerker.dk til at hjælpe deres kunder med at vælge den rigtige håndværker første gang. Hver kunde vurderer håndværkeren på parametrene aftale, kommunikation, pris, tilfredshed og oprydning. Og her kan der ses en tydelig positiv udvikling, fortæller Peter Birkelund, der er medstifter af bygogbolig.dk, som står bag både www.anmeld-haandvaerker.dk og ÅRETS HÅNDVÆRKER®:

” I år er det 10. gang vi afholder awardshowet. Året 2021 har som de forgående år også slået alle rekorder – selv i en tid, hvor der har været nedlukninger og restriktioner.

Sidste år måtte vi, som mange andre, tænke i nye baner. Derfor blev showet afviklet online, og mere end 300 håndværkere bakkede op med fester i egne lokaler.

Igen i år er den samlede karakterskala på hele 4,75 ud af 5.0.” – og Peter Birkelund fortsætter; ”Vi har over ti år set en stigende tendens i danskernes opfattelse af god kundeservice fra håndværkere. For ti år siden, var 17% af alle anmeldte opgaver endte med dårlig kundeservice.  I dag er tallet mindre end 1,5%. Der er fuld fokus på kundeservicen, og det skaber mange tusinde gode byggeoplevelser hos danske boligejere.”

Ser frem med spænding til kåringen

Tore jæger fra Jæger ejendomsservice fortæller om firmaets forventninger:

– Vi ser frem til en fantastisk aften i Cirkusbygningen og håber selvfølgelig, at vi kommer til at stå på scenen som vindere af prisen som Årets Algebehandler. Det bliver spændende at se, hvordan det falder ud.