Stillingsannonce: Indkøbsassistentelev søges

Indkøbsassistentelev


Har du afsluttet en HHX eller tilsvarende? Har du lyst, vilje og mod til at tage en uddannelse? Er du herudover initiativrig, struktureret og god til at samarbejde med mange forskellige typer mennesker? Så er det måske dig, der er vores nye kollega i Indkøb og Lager hos DIN Forsyning.

Hvad skal du lave?
I Indkøb og Lager arbejder vi med indkøb af varer og tjenesteydelser til brug i driften, i projekter og i administrationen. Vi består af to teams. Det ene team arbejder med indkøb af varer til dagligdagen samt lagerbeholdning, modtagelse og udlevering af varer. Det andet team arbejder med udbud og kontrakter og bistår med rådgivning og sparring, når kollegaer skal sende opgaver i udbud. Som vores nye kollega får du efter grundig oplæring ansvar for egne arbejdsområder og opgaver. Opgaverne omfatter bl.a.:

  • Kontakt til leverandører og leverandørforespørgsler
  • Ordreafgivelser samt opfølgning på ordrer og fakturaer
  • Behovsplanlægning og administrativt arbejde

Herudover vil du i mindre omfang deltage i praktisk lagerarbejde og statusoptælling, og du vil blive inddraget i udarbejdelse af udbudsmateriale og indkøbskontrakter samt opfølgning herpå.

Hvem er du?

  • Du har afsluttet en HHX eller tilsvarende
  • Du har kørekort til personbiler
  • Det er en bonus, hvis du har et truckcertifikat – ellers får du et – og du må gerne have arbejdserfaring

Uddannelsen til indkøbsassistent hos DIN Forsyning varer to år. Som en del af uddannelsen skal du deltage i minimum 8-12 ugers undervisning, som foregår på IBC i Kolding. Du kan læse mere om uddannelsen her: https://www.ibc.dk/hovedforlobet/specialer/indkoebsassistent/.

Som person har du lyst, vilje og mod til at tage en uddannelse. Du er initiativrig og selvstændig, men du evner ligeledes at overholde etablerede retningslinjer og procedurer med øje for detaljerne. Du har overblik, du er ansvarsbevidst, og du arbejder effektivt og struktureret og finder tilfredsstillelse i at nå i mål til tiden uden at gå på kompromis med kvaliteten af dit arbejde. Herudover er du udadvendt og venlig, du sætter pris på at levere en god service og hjælpe – også selvom tingene ofte går lidt stærkt. Sidst, men ikke mindst, er du i stand til at kommunikere konstruktivt og samarbejde med mange forskellige typer mennesker.

Ansøgning
Du kan søge stillingen ved at udfylde formularen nedenfor. Sidste frist er d. 12. april 2021 kl. 08:00. Som et led i ansættelsesprocessen skal du tage en personligheds- og logiktest.

Vil du vide mere?
Du kan læse mere om stillingen under yderligere information i højre side eller kontakte Susanne Føgh Sørensen, indkøbschef, på 7474 7530.

Kom med på rejsen fra dygtige til bæredygtige
DIN Forsyning er ét af Danmarks største multiforsyningsselskaber. Hver dag leverer vi varme og rent vand, og vi håndterer spildevand for tusindvis af kunder i Esbjerg og Varde kommuner. I Varde Kommune er det os, der står for affald og genbrug. Tidligere var vores øverste mål sikker drift. Nu sikrer vi en stabil drift samtidig med, at vi omstiller vores forretning til at bidrage til et bæredygtigt samfund. Rejsen er lige er begyndt, og den kræver et stærkt hold af medarbejdere, der brænder for at arbejde for en mere bæredygtig verden.

Se mere HER